Städlördag

God morgon!

Jag är verkligen sugen på en ny desig på bloggen och jag tycker väl att desigmallarna som finns är lite tråkiga men jag kommer nog pröva lite olika idag. Men Erika kommer hit imorgon så hon kan kanske hjälpa Ida och mig att fixa lite.
Nu är det äntligen påsklov. Nu får jag sova tills jag vaknar själv, det är inte så himla sent så jag sover inte bort lovet ialla fall. Idag så ska vi städa och fixa lite i trädgården nu när det är fint väder. Jag tänkte damsuga alla lister i huset, kanske inte alla men de flesta. Jag lovar att ni ska få lite bilder idag från födelsedagen, jag hoppas jag kan hålla det. Nu ska jag duscha. Puss och kram, Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu