Weekend

Hej!

Jag ska snart gå ner och äta, jag hoppas att middagen är klar. Så himla skönt med helg för jag är så trött fast man bara har gått fyra dagar i skolan. Har inga speciella planer för helgen, ska väll träffa lite kompisar och så. Nu när handbollssäsongen är över har man ganska mycket tid för annat vilket är skönt.
Våran kompis har en modevisning i centrum i morgon som vi defenivift ska gå på, hon jobbar på second hand och de är dom som har modevisningen vilket jag tycker ska bli jätte kul att titta på. Det enda dåliga med imorgon är att det bara ska bli 5+ och nu vill man ju ha sommar.

Jag var för en stund sen inne och kollade mitt preliminära intag till gymnasiet och jag blev jätte lättad när jag så att jag kommer in på alla som jag har sökt. Så en stor tyngd lyftes från mina axlar. Det var allt för nu, vad ska ni hitta på ikväll?
// Ida


Postat av: Anonym

haha, jaa :P övertygade mamma xd

2009-04-17 @ 21:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu