White is the new black


Dessa två små "snöflingor" köpte jag idag i centrum, de är båda från H&M och skärpet kostade 79 kr medans väskan kostade 179 kr. 
Det var framför allt skärpet jag var ute efter, ville ha ett smalare skärp för jag tycker det är väldigt snyggt till kläder. Jag tänkte fösöka hitta ett brunt men så såg jag den här och slog till. 
Jag har en röd axelväska som är ganska liten, jag fick knappt ner min plånbok i den idag så jag kände ett behov av en större. Jag skulle igentligen vilja ha en riktigt stor axel väska som jag får ner en skolpärm och det fanns några att välja på men jag vågade inte slå till eftersom jag inte var säker på om en skolpärm skulle gå ner.
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu