Allt har sin tid

Förlåt för en försening på del 2 vad vi gjorde när vi var borta men det tar ett litet tag att skriva in allt och ladda upp bilder, hoppas ni förstår. Sen vill inte mamma att vi siter vid datorerna hela dagarna.
Idag så har jag i alla fall hållit på att skriva fortsättningen men Åsa och jag gick även till centrum och shoppade lite, jag köpte en jeansshorta som ni får se senare och en almenacka. Här hemma så städade vi mammas och pappas sovrum ordentligt och vi ska försöka göra det med alla rum här uppe. Åsa cyklade iväg mitt i städningen och klippte sig men vi var nästan klara så det gjorde inte så mycket. Hjälpte sedan mamma med maten, lasange blev det och god också!
Gjorde inte så mycket mer fram tills kl 21 då filmen gick igång och jag tyckte den var riktigt bra.
Time for the bed // Ida

What if hope was lost for a hundred days?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu