Im on your side

Sitter här och knarkar halstabletter, har fått ganska ont i halsen på bara några dagar vilket jag inte orkar med. Det blir så jobbigt och det drabbar allt, träning, skolan och idag skulle vi börja i en kör som vår f.d. musiklärare har men hur kul är det att gå dit första dagen och inte kunna sjunga. Så jag valde att stanna hemma men Åsa åkte.

Idag började jag kl 9.15 med SO, hade sedan svenska, matte och idrott. Var med på idrotten fast jag hade ont i halsen men pappa brukar säga ”om man kan vara i skolan kan man vara med på idrotten” och det tycker jag stämmer.

Såg precis att Legally Blonde 2 visas på TV4 kl 20 så ska bänka mig framför teven snart men först kolla klart på Sverige-England. // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu