Imorgon tar jag ett stort steg, kanske det största i mitt liv

Ska alldeles strax gå och lägga mig även om jag inte kommer somna direkt, kommer säkert ligga vaken en bra stund. Bussen går 07.47 så jag går upp kl 7 ungefär, det är nästan som när vi började 8 på Nyboda.

Men jag har inte riktigt bestämt vad jag ska ha på mig och vi har fotografering imorgon! Känns ovant eftersom fotograferingen brukar man väll ha några dagar in på terminen.

Min mage är i uppror just nu och vet verkligen inte hur jag ska somna, önska mig lycka till // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu