Söndags shopping


Idag var Åsa och jag i centrum, jag letade efter ett par svart jeans och Åsa skulle köpa en klocka. Hittade ett par som ni ser där uppe men det blev också ett par blå som är en lite smalare modell, köpte dem på Lindex för 299kr/st vilket jag tycker är ett väldigt bra pris. Vi båda har ganska svårt att hitta jeans eftersom vi har så långa ben och en smal midja, så jeansen blir alltid lite för korta eller för stora i midjan.
När Åsa köpte sin klocka passade jag på att byta batteri i två av mina klockor, så nu funkar de igen. Hade ingen bra rouge eller puderborste så jag passade på att köpa det på Kicks när vi endå var igång, den kostade 55kr.
Träffade på Moa i centrum och vi bestämde att vi skulle springa kl 19 men sen fick Åsa ett sms av henne och då kunde inte hon, vi skulle nog ha senare lagt springningen endå eftersom vi åt precis. Så vi tänker nog inte springa idag utan imorgon, istället tar vi en sväng med älsklingen men nu ska vi gå bort med lite skräp // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu