Spännande och lärorikt

*Gäsp* Gud, börjar känna av nu att jag inte riktigt har sovit, för även om vi åkte buss i 5-6 timmar så sover man ju inte ordentligt. Men hade det bra i Borås, det var verkligen lärorikt.
Men det som vi gjorde idag kan jag tycka var lite onödigt, vi samlades alla kl 8.15 i aulan och sedan gick vi ut i grupperna och utvärderade vad vi hade gjort. Det enda vi gjorde var att kolla så alla hade fåt svar på alla frågor och uppgifter och det gjorde vi snabbt så sen satt jag och Sofi i aulan i en timme och en kvart. Kl 10 var det samlig igen i aulan och sedan lunch sen hade vi inget mer den dagen, så jag tycker den var ganska onödig som sagt.

När jag kom hem slappade jag framför teven hur länge som helst, kom kanske hem kl 13 och stängde av teven kl 18 då vi skulle äta middag. Känns som jag inte har gjort något alls idag.

Ska kolla höjdhoppsfinalen nu även om Linus rev ut sig // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu