This is how i am

Hej! Idag var det skola igen efter en skön helg men jag ville tillbaka till skolan och lära känna de andra i min klass mera. Började 9.15 med Samhällskunskap sedan rullade det på med svenska, lunch, matte, idrott och vi skulle egentligen ha spanska men det visade sig att vi inte ska ha något språk alls denna vecka. Lektionerna var inte så jobbiga utan det är mest presentation av läraren och att man får material och kursplanen.  Var hemma vid 16 och satt vi datorn, sedan när alla hade kommit hem blev det middag. Åsa och jag tog med oss Rulle och sprang en sväng och det gick bra, så nu har jag duschat och ska gå ner och titta på "Lipstick Jungle" // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu