Come sing me a song



Bilder från konserten i onsdags som gick väldigt bra som sagt.

Nu har vi båda jullov i alla fall, fast jag fick det igår. Var hemma typ 18.15 och då fick jag äta fort och sen åkte vi iväg till Salem för att spela match. Det gick inte så bra och vi förlorade men en annan sak var att det var så jäkla kallt i hallen, typ 10 grader och det var säkert ett knep från Salem att göra så ;) Men nu vänder serien så vi möter dem den 9/1 så nu har vi match- och tränings uppehåll. Ska väll träna lite på egen hand endå, vill inte tappa min kondis som jag har byggt upp under hösten.

Idag kom jag först upp vid 11 men har inte så många planer, ska gå till min andra APU-plats och få reda på lite tider och sånt sedan ska jag till centrum och köpa de sista julklapparna. // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu