En del av tomtens verkstad



Får en sådan julkänsla när jag ser dessa bilder, har precis slagit in lite paket (säger inte till vem) men blev ganska nöjd i alla fall för jag är verkligen dålig på att slå in presenter.

Sitter och funderar på om jag ska springa innan träningen, jag kan acceptera regn men när det snöar och blåser är det verkligen inte lockande, dessutom är det ju lite halt och jag vill inte halka och bryta något.
Tycker det är superkul att snön har kommit men att alla bussar går sent när man ska till skolan gör mig något irriterad. Måste lära mig att ta en tidigare buss // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu