Hanbollskväll



Övre bilden: Hp Lindesberg - OV Helsingborg
Nedre bilden: HK Tyrold - Brännans IF
Var i hallen vid 17.30 så vi hann se matchen mellan Lindesberg och Helsingbord, sedan satt Åsa och mamma Tyrolds och Brännas match och efter det satt jag med mamma då Helsingborg och Kroppskultur mötes. Gick ganska bra för mig, skriver arbetsprotokoll med alla mål så det blir en del att skriva. Tyrold vann sina båda matcher idag och jag hoppas de gör samma sak imorgon fast då ska ju varken Åsa eller jag sitta i sekretariatet. Vi åker nog till Farsta Centrum och fösöker hitta julklappar. Nu blir det film // Ida


Postat av: Moa

angående cirkus möller: nehe...okej? :P

2009-12-06 @ 18:27:52
URL: http://thunwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu