Mina tre favoriter

Jag tänkte dela med mig av mina tre favorit låtar. Dessa är även högt upp på mina mesta spelade låtar.
Peter LeMarc - Älskad från första stund
En av mina absoluta favoriter. Denna låt är så fin så att jag vill gråta varje gång jag hör den.
Nickelback - Burn it to the ground
Ja, vad vore mina bästa låtar utan en Nickelback låt? Denna är så grymt bra! Denna låt har en väldigt stor inverkan på mig och jag är arg så sätter jag på den här låten, då blir jag lugn.
3 doors down - Going down in flames
Detta är också en super bra låt! Så jäkla bra!
Det finns flera låtar som jag skulle vilja ta med men jag nöjer mig med dessa. Lyssna och njut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu