Picasa och Chrome

Dessa två Google program använder jag och de är jätte bra. De flesta använder Internet Explorer tror jag men jag använder Google chrome som webbläsare. Inte någon större skillnad men det funkar bra. Jag kommer lättare åt mina favorit sidor och programmet har stavnings koll på allt jag skriver, vilket underlättar. Om du vill ha Google chrome så hämtar du det här, det är gratis.
Ett annat program som jag använder för att redigera bilder i är Picasa. Jag använder Picasa 3 och det är också ett jätte bra program. Enkelt och snabbt fixar man sina bilder, naturligtvis så skulle jag vilja ha Photo shop men orkar inte lägga ut pengar på det. Ida och jag använder båda Picasa och där gör vi våra Bildcollage. Det är väldigt enkelt att förstå. Om du vill ladda ner det så gör du det här, det är också helt gratis.

Jag gör ingen reklam för dessa program utan delar bara med mig av det jag använder. Bara så att ingen missförstår mig:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu