Press att blogga

Ida tjatar men jag orkar inte dra denna visa om att jag inte orkar blogga. So What?! Vad ska jag skriva? Det är inte så många ändå som läser denna blogg men vi gör det ändå. Jag vill inte känna mig pressad att blogga, jag vill göra det när jag vill.
Nog sagt om det!
Idag så gick mamma, jag, Ida och morfar en riktig långpromenad. Det var fint väder så det var bara skönt. Fick mess från Moa som frågade om jag vill gymma. messet fick jag ungefär kl 13 och jag såg det för en kvart sen kanske. Jag bor som sagt inte i min mobil. Resten av dagen har jag lagt pussel, det blir nog klart imorgon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu