Somewhere a light is shining


Om en vecka har jag nog jullov, min avslutning börjar kl 16.30 efter skolan men samtidigt är det ganska bra för då slipper man komma dit en kort stund på fredagen. Men jag har också ekologiprov den dagen så man är lite kluven om man ska gilla dagen eller inte.

Match idag kl 20.15 mot Skogås, där en tjej spelar som har spelat med oss förrut så vi får se hur det går, har fortfarande lite ont i min höger fot efter att jag stukade den förra tisdagen. Hoppas att jag får stå något överhuvudtaget för Sofie är så himla bra just nu.
Måste äta nu innan jag svälter ihjäl // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu