Soon 2009 is over


Hos Grönbergarna i somras
Tänk, för ett år sedan var vi i Sälen med mamma och pappa. Det känns verkligen som en evighet sen men samtidigt blir tanken ändå när jag vaknar upp ”är det nyårsafton nu igen?” fattar inte hur året kan ha gått så fort.
Det har nog varit ett av det mest omtumlande året för både Åsa och mig, att lämna högstadiet, musikklasserna och vår underbara klass och byta till något helt främmande. Men de har gjort oss båda starkare som individer.  

Grönbergarna kom igår och vi åt middag, sedan spelade jag, Åsa, Agnes och Elin som vanligt Monopol men vi slutade vid 20:50 för att ”A Cinderella Story” började kl 21 som vi ville se. Efter att den var klar så gick vi och la oss, Elin i mitt rum, Agnes i Åsas.
Elin jobbar i NackaForumAccessorize och hon skulle jobba idag, så hon gick upp kl 8 men de var kl 6 som vi vaknade av att hennes kompis ringde och sedan skickade massa sms, kunde dock somna om senare.
Så dels för att Elin jobbar i NackaForum och för att vi vill shoppa ska jag, Åsa och Agnes bege oss dit idag. Slår nog till på kläderna jag spanade in på Gina Tricot. // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu