Tidig julklapp

Detta vad var jag fick i tidig julklapp. Benvärmare av mormor. Har använt dem enda sedan i onsdags då jag fick dem. De är super mysiga och jag tycker det är snyggt att ha när man har stövlar. Även socknarna fick jag också fast jag redan har ett par. De är också mysiga, man blir så kall om fötterna annars. Ni får också se mina jeans leggings. Använder dem hela tiden också, de är jätte sköna. Ett litet prblem är bara att det inte finns några fickor fram men det lever jag med. Jag köpte dem i Farsta för två veckor sedan, på Salt och de kostade 300 kr.

Postat av: Anonym

fin blogg :)

2009-12-18 @ 17:31:11
URL: http://marieabosamra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu