Trött, trött, trött

Ja, det kan beskriva mig just nu. Trött i kroppen och trött i sinnet, så blir man när man går upp klockan 6 och sedan är i skolan, har idrott och tränar sen efter skolan. Då blir man trött. Jag går nog och lägger mig tidigt ikväll. Är för trött för något annat. Det jag är beroende av är om jag håller mig vaken av "Så länge vi båda andas". Är snart klar med första boken. Imorgon tänkte Ida och jag gå på bio och gissa vad vi ska se? Troligtvis New Moon igen. Har ju ett bio kort på typ 100 kr så jag måste ju använda det. Nu känner jag att jag snart somnar vid datorn. God natt.

Postat av: storasyster

när du skrev de här inlägget sov jag redan, så utmattande är det att ha labbveckor. ha de bra!

2009-12-12 @ 10:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu