Efter sjuken så kommer frisken

Hej!

En ganska lugn söndag idag. Eftersom jag har varit sjuk och fortfarande är det, fast jag är snart frisk så spelade jag inte matchen idag men jag var med och tittade. Vi mötte BK Söder och vann med 2 bollar. Det var jobbigt att sitta på läktaren, man vill ju spela. När vi kom hem så hade de andra städat. Jag tog en dusch och sen så har jag blandat med att titta på TV och vara i köket. Jag skulle göra semelbullar men vi hade ingen jäst så jag gjorde en paj med äpple och röda vinbär. Sen så hjälpte jag mamma med maten och vi ska snart äta.
Puss och kram, Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu