Inget privatliv

Alla som har en blogg och skriver ofta har egentligen inget privatliv. Elle det kanske är fel formulerat men jag menar att man skriver exakt vad man gör och hur man gör det. Man lägger in bilder och man delar med sig av allt som händer. Naturligtvis så finns det de alldra privataste som man inte säger. Jag skulle ju aldrig gå ut med vem jag var kär i t.ex eller exakt vart jag bodde.
Man kan ju välja att säga saker men också att inte säga saker. Jag tänker kanske mest på de stora bloggarna, Blondinbella, Stina-Lee och Kenza. Dom delar med sig av allt de typ känner om allting. Men en blogg är ju en slags internet dagbok som man skriver sina tankar i. Och bara för att man öppnar sig och skriver om sin vardag så öppnar man kanske inte sitt hjärna liksom för vem som helst. Man skriver inte alla sina hemligheter som man kanske hade gjort i en vanlig dagbok. Om en person väljer att starta en blogg så väljer den ju att dela med sig av sin vardag och vad som händer i ens liv. Man söker människor som har gått igenom samma saker och som känner samma saker. Jag vill inte att ni ska tro att jag tycker att det är dåligt att ha en blogg. I såna fall skulle jag inte ha en själv. Jag ville bara skriva lite vad jag tyckte om saken, det är allt. Hoppas ni inte missuppfattade min mening.
Puss och kram, Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu