Sjukis

Hejsan!

Igår så blev jag sjuk. Frös och sedan så hade jag ont i halsen. Mamma tog febern på mig och jag hade 38 så jag har varit hemma idag. Mamma kom in till mig på morgonen och tittade till mig och febern hade gått ned till 37,7 men jag kännde mig bättre. Somna om och sov tills skolbarnen väkte mig vid 9:30. Gick in till mamma och pappas rum och låg där hela dagen i princip. Gick ned och hämtade lite mat då och då. Åt youghurt och drack lite jucie. Sen så åt jag lite rester. Det enda jag åt i söndags var frukost. Sedan tvingade jag mig upp ur sängen för jag började få ont i ryggen av allt liggande så jag gick ned och tittade på Mamma Mia. Sedan så kom Ida hem och sen så åt jag lite middag. Men jag måste bli frisk för jag har nationelt prov i morgon och på torsdag och sen så har jag SO och matte prov också. Nu ska jag gå ut en liten stund och få lite frisk luft och sen så tänkte jag duscha.
Puss och kram, Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu