Bokmal

Hejsan!

Äntligen är det helg. Har en skön avslappnad helg framför mig med både A-flicks match och dam match på lördag och sedan är jag ledig på söndag. Idag så har det varit en skön dag. Började med musik och sedan var det NO prov och det gick bra, vi fick gå direkt när vi var klara med provet och det gick snabbt fast vi hade typ 2 timmar på oss. Så vi hade håltimme men sedan var det några som övertalade våra lärare att vi skulle slippa mentorstiden eftersom vi endå inte gjorde nått och så skulle vi ha lunch, engelska och svenska. Det betyde att vi slutade vid 13, skönt.
Jag gick och bokade tid på massagen, kl 15:15 på tisdag. Sedan så gick jag hem.

Jag har suttit hela dagen typ som jag gör nu. Framför datorn men iTunes på så att jag lyssnar på musik samtidigt som jag läser. Just nu läser jag När jag hör din röst. 2:an på Om jag kunnde drömma. 1:an var bra men jag hade redan sett filmen så jag visste vad den handlar om. Man blir som fast i serien. Jag har läst väldigt mycket böcker på sista tiden. jag läste Harry Potter 1 på engelska och sedan så har jag läst 2, 3 och 4:an på svenska. Sedan så läste jag Upprorsänglar, Om jag kunnde drömma och nu ligger jag på När jag hör din röst + att jag har läst en svenska bok. Men det är roligt att läsa. Läser ni mycket?
Nu ska jag fortsätta.
Puss och kram, Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu