En skön, ledig söndag

Hejsan alla bloggläsare!

Min dag började med att jag vaknade av Rulle som hoppade upp i min säng. Jag lockade på honom och han lade sig strax under en av mina kuddar. Så låg vi en timme eller nått, han kom vid 9 typ. Det var lite trångt men mysigt, hundar är så mysiga. Slumrade till lite då och då och sedan så somnade jag nog men vaknade av att Rulle skällde på någonting. Sedan vid typ 10 så tog jag Rulle i famnen och gick in till mamma och pappa, de var vakna. Pappa gick ut med Rulle och mamma gjorde frukost medan jag låg kvar i sängen och tittade på TV. Sedan så åt vi frukost och gick på en lång promenad, vi gick förbi centrum och jag, Ida och mamma gick in medan pappa gick hem med hunden.
Hittade världens kap, ni får se sedan.
Vad har ni gjort denna regninga dag?
Puss och kram, Åsa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu