Going to another week

Hej!!

Då var helgen slut och en ny vecka ska börja, första veckan i skolan blir det också. Och imorgon ska vi träna till kl 22 vilket jag inte är ett så stort fan av eftersom jag vill hem och sova, visst det är skönt och träna men inte så sent. Jag har en kompis och han har sagt att han tränar till kl 00 ibland! Jag föstår inte varför tränarna gör så mot sina spelare?


Jag har i alla fall gjort det mesta som jag tänkte göra i helgen, jag läste ut New Moon och jag vill bara fortsätta läsa på tredje boken men först måste jag läsa svenska boken : ( Jag har jobat p en del med SO:n så nu har jag bara 4 uppgifter kvar sen är jag klar, hoppas jag blir klar den här veckan. Åsa och jag börjar kunna gospel låtarna riktigt bra nu och det är väldigt enkelt när man har en CD att sjunga till.

Kvällen match mot BK Sol vann vi och alla sköte sig riktigt bra, vi fick inte en enda utvisning. Jag fick dock inte spela någonting men Sofi är väldigt duktig.

Peace // Ida


Postat av: Erika

sv: jo, men om vi säger så här, Harry Potter böckerna o filmerna är rätt lika ;) Dessa är mer olika ;P

2009-01-12 @ 16:13:02
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu