Ibland vill man inte

Hej!

Vad gör ni idag?
Jag har äntligen blivit klar med SO:n och jag ska bara skriva ut den. Senare så har vi match med damerna fast det är inte smling förrän 17:30 så matchen är typ 19. Även fast det inte är så fint väder så är det många som är ute och går och när jag tittade ut genom fönstret så såg jag en rolig sak.
Det var en man och han var ute med sin hund, det var en golden retriver. Hunden vägrade verkligen att gå, den ville vekligen inte. Jag undrade varför mannen inte gick en annan väg men han skulle tydligen gå där. Hunden satte sig på marken och vill inte gå. Mannen gjorde typ allt. Gav godis och lockade men det hjälpte inte. Tillslut så lyfte hunden på baken och de gick.
Så kan de vara ibland, man vill inte. Nu ska jag och Ida öva lite på gospel låtarna.
Puss och kram, Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu