Jag är i behov av massage!

Hallå!

Ja, jag har bestämt att jag ska och boka tid på ett massage ställe som jag fick present kort på i julklapp. Ska se om det finns någon tid på tisdag för då slutar vi tidigt. Har jätte onte i mina axlar just nu.
Nu har jag suttit och övat franska glosor, har diagnos imorgon. Jag har ungefär 140 glosor och fraser i huvudet nu. Idag var det en lung dag. Vi hade SO, engelska, lunch, musikteori, krock, idrott och teknik. Tekniken är faktist kul för vi håller på med uppfiningar och man får göra vad man vill. På idrotten så kör vi dutchball och det är jätte roligt.
Är det någon mer än jag som har funderat över sommar jobb? Jag funderar på att maila Ica Maxi i haninge och fråga. Jag praktiserade ju hos dom förra våren. Annars så tänkte jag vända mig till Stinas bageri men jag vet inte. Men man måste vara ute i god tid. En dålig sak med Ica är att det tar lite tid att åka buss och jag måste byta och lite så men jag kan ju fråga ialla fall. Tänkte ni sommarjobba?
Puss och kram, Åsa.

Postat av: erika

menar du dodgeball? :P

2009-01-28 @ 20:01:23
URL: http://erikass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu