Lite shopping på Farsta centrum

Hej hopp!

Jag, pappa och Ida kom inte hem för så länge sedan efter att ha varit i Farsta centrum. Pappa skulle till Clas Ohlson och då passade vi på att följa med för Ida hade ju ett presentkort på Gina Tricot. Jag var på jackt efter en Vinterjacka och ett par jeans vilket jag också kom hem med. En snygg vit vinterjacka från Axelssons och ett par jeans från JC. De är lite korta men de är sköna. Provade säker minst 10 par jeans men jag är så lång och sedan så att jag är ganska bred över höfterna, eller jag har blivit det på sista tiden. Men det var nog sista gången jag köpte jeans på JC för det finns ju många bra jeans på andra affärer.

Nu sitter jag bara och lyssnar på lite musik och njuter av de sista lediga dagarna.
Puss och kram, Åsa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu