Lite snabbt mellan läxorna

Hallå!

Tänkte bara skriva lite kort innan jag fortsätter med läxorna.
Konserten gick jätte bra och det var så roligt, man får verkligen energi av den sortens musik och man blir glad. Några ifrån Haninge sångklasser såg så himla oinspirerade ut. Jag har lagt in franska glosorna på datorn, nu för tiden så övar jag bara på spellic.com, den sidan har vekligen hjälpt mig med glosorna. Det går så mycket fortare. Jag ska göra matte läxan och sedan så tänkte jag börja på en bokrecension. Ikväll så har jag Taizé möte.
Puss och kram, Åsa

Postat av: Anonym

kul å va tvilling :D jag heter oxå Åsa =)

2009-01-20 @ 21:05:38
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu