Ops!

Hej!

Jag har verkligen inte varit bra på att uppdatera den här veckan och endå har det inte varit något speciellt.

Idag spelade vi dammatch mot Handen och vi vann med 24-6 och jag hoppade in och tog en straff så jag fick 100%, när vi kom hem duchade jag sen har jag tillbringat kvällen med att titta på säsong 11 av ANTM på YouTube. Jag började även läsa "Ljudet av ditt hjärta" idag men jag har inte kommit så långt.

Imorgon har vi match mot Spårvägen kl 11 någon gång och vi har samling kl 10.10, jag hoppas det går bra.

Mina två favorit bilder från 4 programet. // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu