Skön tisdag

Hallå!

Sitter här och mumsar på en bit kaka som Åsa gjorde idag när vi kom hem från skolan. Vi gick som vanligt med Antonia, vi går antingen förbi hennes hus eller vårat och idag gick vi förbi vårat hus och då sa Antonia att hon var sugen på bullar och jag sa att vi hade det i frysen så vi gick in och tillbringade eftermiddagen med bullar, SO och jag och Antonia tittade efter lite måltider som vi kan göra på buffen på hemkunskapen.

När hon gått åt jag, Åsa och mamma middag och sen gick jag upp och övade en sång till vårkonserten, visst att det kanske är lite långt till när vårkonserten är men sången är ganska svår och som 9:a måste man ta mest ansvar och kunna sina saker. Dessutom vill jag behålla mitt MVG och jag tror att jag fick MVG förra terminen var för att Åsa och jag tog ansvar.

Nu ska jag lägga mig och läsa i 45min-1timme innan jag ska gå och lägga mig. Jag känner mig så trött för träningen igår slutade kl 22 och jag var i säng kl 23 så jag behöver sova inatt.

// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu