Stor seger

Hejsan!

Kom precis hem från hallen där vi spelade match mot Sannadal. Det blev stor seger som väntat men jag gjorde inget mål. Det blev 27-14 till oss men det är bra för vi behöver mål skillnad. Vi liggar typ 3:a i våran serie och vi har samma poäng som de som ligger 2:a bara att dom har bättre mål skillnad. Nu när vi kom hem så kom jag på att jag har glömt mina skor i hallen och jag måste ha dom för jag ska spela match med damerna imorgon och det är borta. Men mamma och Stina ska ut och köra så de ska åka tillbaka till hallen för att leta efter dom. Nu ska jag vänta på att Ida blir klar i duschen så att jag får bort svetten.
Puss och kram, Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu