Up and redy to go

God morgon!

Har nu kollat igenom alla bloggar jag läser och ätit frukost, men först blev jag väckt av att pappa kom in och skrek "det är dags att gå upp nu!"  så jag blev lite yrvaken. Jag är dock inte precis klar, sitter här i min sidepyjamas och väljer mellan att jag ska sitta kvar eller klä på mig. vi har samling kl 12.30 i hallen så det blir att ta på sig matchkläderna direkt.
I helgen har jag tänkt att bli klar med SO:n, träna på gospellåtarna, läsa ut den skittråkiga svenska boken, spela två matcher och läsa ut New Moon. Jag har 79 sidor kvar så jag hinner nog, det är det sabbaste jag läst ut en bok på. Jag tror jag började läsa den i söndags eller måndags men Stina läste ut den på en kväll eller från kl 15-01 så jag är lote efter ; )

Nej nu ska jag läsa, // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu