Vi kommer bli så feta i vår familj

Hejsan!

Det gick jätte bra på enskede gårds gymnasium. Det var jätte roligt. Jag fick göra budapestrulle, spritsa fyllning till semlr och klippa vetelängder. Jag rullade också chokladbollar. Det verkar vara som en bra skola med bra lärare. Det känns som att jag ska börja där i höst. Jag fick med mig hem både bröd och kakor och eleverna tar också hem det som de har gjort i skolan. Tänk vad feta vi kommer att bli i vår familj när jag börjar där.
Nu känner jag mig jätte trött i både kroppen och huvudet. Ska läsa lite i svenska boken, den är inte så dålig faktist nu när jag har läst en bit. Sedan så ska vi väl sjunga igenom gospel låtarna och sedan börjar Top Model kl 20, och det får man inte missa.
Puss och kram, Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu