Allt jag behövde var att träffa dig

Hej! Kom hem i fredags från Åhus, jag som trodde att vi skulle komma hem på torsdagen blev lite förvånad när Moa sa att vi skulle sova 3 nätter. Jag tar det från början...


Tisdag: Möte upp Moa och Magnus i centrum kl 15 och sedan hämtade vi Lisette innan vi åkte iväg. Vi kom ner till Åhus ca kl 21 och efter att vi till slut hittade huset som vi skulle bo i körde Magnus till sitt hotell och vi tre gick en runda och kollade området såg ut innan vi gick och la oss.


Onsdag: Vi hade ingen frukost så vi fick gå till ett hotell och betala 75kr och när vi kom tillbaka till huset hade Aila, Lina och Jello kommit. Vi byte om och gick mot vår första match som vi tyvärr förlorade, vilket vi även gjorde alla de andra matcherna den dagen. På kvällen kollade vi på a-finalerna för de som var födda 96.


Torsdag: Den här dagen gick bättre, vi vann 2 matcher, spelade en oavgjord och förlorade 2 så vi slutade 9:a i gruppen och gick till c-slutspel där vi vann första matchen men förlorade andra och åkte därmed ut. Men vi hade skit kul ändå! Moa och jag badade efter men det var ganska kallt, vi kollade även in a-finalerna den här kvällen och Kristianstad vann på tjej sidan och Halmstad för killarna. Och många snygga killar fanns det ;)

Bilder från Moas blogg

Fredag: Vi skulle vara ute ur huset max kl 10 men vi var där ifrån kl 9 ungefär och vi klämde in oss fyra stycken i baksätet för Magnus skjutsade in Jello och Lina till Kristianstad för de skulle ta bussen hem. Men jag kom i alla fall hem då kl 16 ungefär och jag kunde startat datorn och skrivit men det var så varmt inomhus att jag inte kunde vara inne. Pappa kom och hämtade mig och vi åkte ut till Skenora. Vid middagen kom Erika, moster och morbror ut.


Lördag: Vi var nere vid bryggan hela dagen och jag och Erika metade och vi fick några men Erika vann solklart över mig om vi hade tävlat. På kvällen spelade vi Grunka men det gick inte bra för mig men sedan spelade vi poker och då kom jag tvåa men jag kunde ju inte låta min 50-åriga morbror förlora mot mig XD


Idag: Kom vi hem ca kl 17 och sen har vi packat upp, eller min väska står fortfarande kvar, ätit middag, vinkat av farmor som åkte idag och för en stund sen såg jag "Being Human" som jag följer och tycker att det är en ganska bra serie. Läste om en serie som går på MTV som heter "16 and pregnant" såg ett avsnitt förut och ska nog sätta på ett snart. // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu