Back off


Såg ju "Catwoman" förra helgen och blev inspirerad av Halle Berrys frisyr. Mamma har tjattat på mig hur länge som helst att jag ska gå och klippa mig, blir galen på det. Det är mitt hår och jag gör vad jag vill med det!
Men när jag tänker efter är det bra om jag klippte mig, så jag var och bokade tid idag och ska klippa mig imorgon 12.30 och jag ska satsa på Halles frisy, tycker den är så snygg.
Men när jag sa det idag sa mamma "Ja, men ska du inte bara klippa det så det blir i samma längd" men det går inte för då får jag värsta pottfrisyren (skit fullt skulle det bli) Liksom när jag har lyssnat på hennes råd ska hon endå hålla på.
Jag orkar inte mer... // Ida

Postat av: Moa

DU skulle passa bra i sån frisyr :D

i say: gooo for it ;D

2009-07-11 @ 04:20:12
URL: http://thunwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu