Black or white?


Idag på centrum hittade jag ingen bok att låna men jag shoppade lite, två basic-toppar som jag behöver. En svart t-shirt och ett vitt linne. Men när jag var och kollade runt i affärerna finns det mycket fina saker men jag känner att jag inte behöver något, jag brukar få lite ångest när jag köpt något och lägger plagget i min redan fulla garderob. Vad skulle jag med den här till? Behövde jag den verkligen?
Det känns som om jag har växt upp lite och nu när jag går och shoppar tänker jag efter och frågar mig själv om jag behöver plagget, inte bara köper det för att jag vill ha det. Men ibland kan man ju verkligen vilja ha saker, som min blommiga kjol som ni hittar här men den är även en av mina favorit plagg.
Sen släpper man ut koldioxid när man köper kläder så tänkt dig för nästa gång du shoppar. // Ida

Postat av: Anonym

den svarta satt jättefint på dig :)

2009-07-22 @ 23:21:02
URL: http://thunwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu