Kvällen

Idag var det sista dagen på jobbet och nu kan sommarlovet börja igen ;) det kommer vara så skönt att vara ledig, få sova och inte hålla reda på tiden.  

Vi fick sluta tidigare idag men det var fullt på bussen ändå men vi kom i alla fall hem kl 16, så åt vi middag med mamma och pappa innan de åkte iväg och kollade på "Änglar och demoner" i stan. Åsa och jag tog en sväng med Rulle. Vi gick längs Öringesjön och även om det var lite kallt var det ändå skönt, solen tittade ju fram.
1. jag älskar sommaren
2. Älskligen leder vägen
3. En väldigt lerig sådan
4. Åsas smutsiga skor efter
5. Vackra Tyresö, vill aldrig flytta här ifrån






Nu hade jag tänkt gå och sova, peace out // Ida


Postat av: erika

skönt att ni slutat jobba, då kanske vi kan träffas någon gång i veckan? innan åsa åker till frankrike :)

vill ju ha tillbaka mina solbrillor, hehe :p

2009-07-11 @ 01:28:06
URL: http://erikass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu