Lunch(som vanligt)

Nu sitter vi och har lunch. Idag har vi inte gjort så mycket. Jag spolade ogräset så att det ska försvinna och sen så har vi vattnat. Igår så var jag och pappa på Friskis&Svettis pass, utomhus. Vi hade hållt på i ca 10 minuter och vi skulle börja med armhävningar. Jag hann göra typ tre innan jag började blöda näsblod. Så himla jobbigt, precis det tillfälle när man inte vill få det. Blödde ganska mycket också, det slutade inte förrän vi skulle åka hem så det blev inte mycket gympa för mig. Får väl springa tre gånger med Ida. Vi springer tre gånger i veckan men jag tänkte räkna gympa passet som en gång men eftersom det inte blev någonting nu pga min näsa så får jag väl springa. Fast vi har redan sprungit en gång den här veckan, i tisdags.
Veckan har ändå gått fort, idag är det torsdag. Sen är det fredag och helg. Och sen är det bara en veckas jobb kvar. Men nu ska vi snart köra igång igen. Puss och kram, Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu