Mot galaxen och vidare

Just nu är det värsta kaoset här hemma, vi packar till veckan i Skenora och både Åsa och jag packar till en resa till, jag till Åhus och Åsa till Taizé. Det blir så många frågor, vad ska jag ta med? Har jag allt? Hur ska maten få plats? Hur kommer vädret bli?

Men jag kommer inte vara borta så länge, utan ni får en uppdatering av mig imorgon när jag kommer hem eftersom jag åker ner till Åhus på tisdag någon gång. Ska åka med våran tränare ner men problemet är att jag inte har fått någon tid och det behöver jag verkligen för att få veta vart och när de ska hämta upp mig.

Nu ska vi packa bil(arna) // Ida

Bild från förra året när vi var i Skenora



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu