hard work,work

Känner mig helt slut idag och hur ska jag då orka tre veckor till? Pengar, pengar, pengar får jag tänka och det är inte så jobbigt om man tänker efter. Det enda vi gör är att städa, lite tråkigt att vara inomhus de här senaste dagarna men de har sagt att vi ska vara ute nästa vecka.

Har hittat lite nya bilder på Edward och Bella som jag vill måla, problemet är att jag vet inte hur alla ska få plats på min garderob. Hittade 9 stycken bilder och vill måla alla, så jag ska sätta igång // Ida

"Du är den enda som någonsin har rört vid mitt hjärta, och det kommer alltid att tillhöra dig."
-Edward, Ljudet av ditt hjärta



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu