This sucks

Jag vill inte ha ont i halsen längre eller vara lite förskylld, jag vill spela Eken Cup!
Det är första året jag missar det sen jag började spela handboll, visst att vi inte skulle kunnat vara med på måndag och tisdag men det är så tråkigt och eftersom vi har anmält två lag och jag är den ena målvakten får jag skuldkänslor för att jag inte är med. Jag vet att jag inte borde få det men jag kan inte hjälpa det.


Igår var vi ute och firade att skolan har slutat som vi alltid gör fast den här gången blev det lite mer exklusivt än thairestaurangen här hemma. Vi gick på Niklas Ekstedts restaurang 1900 och åt en sjurätters middag. Det tog sin tid för vi kom hem vid halv 1 men maten var jätte god.


Idag ska vi åka och titta på Eken även om vi inte ska spela så kan man stödja sitt lag på andra sätt men jag vet inte hur de får ihop ett lag överhuvudtaget nu... (skuldkänslor igen) // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu