Vilken dramatik!

Imorse när vi åkte in med bussen hände någonting. Bussen skulle byta fil och gasade men lastbilden framför bromsade och då krokade vi med lastbilen. Det var bra den högra sidan som krokade och det blev ingen stor smäll men det skakade väldigt mycket. Framdörren massakrerades och glaset krossades en bit på framrutan men ingen blev skadad. Vi satt kvar en stund och chauffören ringde efter en annan buss och det tog inte lång tid innan en annan buss svängde in och vi fick gå på den. Det hände inte så långt från gullmarsplan, vi var på Nynäsvägen tror jag det heter.

Efter den dramatiska morgonen så var det ganska ungt på jobbet ändå. Men jag var lite skärrad så jag köpte mig en chai latte på gullmarsplan och det lugnade mig. Idag så jobbade vi mycket i trädgården och vi städade en lekplats. Sopade ihop sand och la tillbaka den i sandlådan. Vi damsög utomhus, det låter otroligt knäppt men det funkade ganska bra. Vi rensade också massa ogräs som hade kommit upp mellan stenplattorna. Jobbigt men man blir klar tillslut. När vi kom hem så åt vi middag och sen så gick vi och spelade minigolf. Pappa vann men jag kom tvåa och Ida trea. Sen så gick jag och Stina ut med Rulle och pappa och Ida sprang och mamma gick med stavar. Vi var hemma ungefär samtidigt. Har kollat lite på Allsång på Skansen men jag brukar inte följa det så mycket. Jag ser det kanske någon gång ibland. Vilket härligt sommar väder vi har. Puss och kram, Åsa


Postat av: Anonym

angående inlägget - haha, lätt att vi ska ;)

2009-06-23 @ 21:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu