Blogg tankar

Hej!

Ida pratar lite om att hon vill lägga ned bloggen och jag håller kanske med henne. Vi bloggar inte så mycket nu för tiden som vi gjorde förut och man märker nu att det är ingen ide att blogga om man bara skriver samma sak hela tiden. Men jag tycker det är roligt att blogga. Ibland vill man bara skriva om någonting som gör en ledsen eller glad. Så jag vet inte...

Igår så hade Ida och jag (varsit) utvecklingssamtal. Det gick bra, min svenska lärare säger att jag är på väg mot ett MVG. Min SO lärare vill att jag ska göra muntlig kompliternig i samhällskunskap så han kan sätta MVG på mig, det är ju klart att man vill ha MVG i så många ämnen som möjligt så jag funderar. Idag så är det match i Sköndalshallen mot GT, vår sista match, jag hoppas vi vinner. Sedan få vi inte glömma Earth Hour, kl 20:30-21:30. Då tänkte vi släcka här hemma ialla fall. Då tänkte jag fördriva tiden med att läsa för andra gången Om jag kunde drömma. Jag får väl läsa från skenet av värmeljus men det är mysigt. Puss och kram, Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu