Gammal musik bort och ny musik in

Hallå!

Härom dagen så flyttade jag och raderade lite musik. Det blev lite jobbigt för när jag flyttar på musiken så hittar inte iTunes det sedan när jag synkroniserar ipoden. Så jag la tillbaka de mesta av musiken. Men nu är allt klart, jag har också raderat en hel del av musiken som jag inte lyssnar på. Jag lyssnar mest på 3 doors dawn, Nickelback och Lisa Miskowsky mm. Så nu har jag lite mera plats med nya låtar. Ikväll så ska jag baka tills imorgon och sen så har jag abstinensbesvär efter den där knäck kakan, den var verkligen sjukt god. Nu ska vi ta en sväng med Rulle. Ha en bra fredag kväll, Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu