Gå och se den!!!

Hej alla bloggläsare!

Igår blev det ingen bloggning för vi var och såg teater hela familjen. Vi åkte in med mammas bil och gick och åt på Pizza Hut. Dom har verkligen värdens godaste pizzor, vekligen värda pengarna. Sedan så gick vi och såg De tre musketörerna". Den var vekligen bra, den hade allt. Skulle jätte gärna gå och se den igen, det var den bästa teatern jag har sett. Så gå och se den, det är värt det.

Idag så kom vi verkligen hem tidigt. Vi kom hem vid 15:10 kanske. Vi skulle egentligen sluta 15:45! Det är klart att man inte ska gnälla när man får sluta tidigt men våran matte och NO lärare släpper oss alltid jätte tidigt så därför reagerade jag ganska mycket idag när vi slutade typ 45 min för tidigt.
Imorgon har vi engelska nationella, vi har läsförståelse och hörövningen men jag tror att det kommer att gå bra.Ska ta med några av mina kakor så att jag håller energin uppe:).
Puss och kram, Åsa

Postat av: erika

den ska vi typ se med skolan på tisdag x'D

2009-03-12 @ 16:26:53
URL: http://erikass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu