Ledig söndag

Hej!

Denna dag började med att jag vaknade vid 10 och sedan så låg jag och drog mig i en kvart innan jag gick upp. Det är dam-match idag i Ösmo men jag behövde inte spela och det är ganska skönt faktist. Hade ingen lust att åka till Ösmo. Så idag ska jag plugga lite musikteori och så ska Ida och jag öva på lite låtar. Annars så är jag sugen på att baka lite, småkakor helst men vi får se hur det blir med det.
Är det någon som har en bra kur mot torra händer? Min är jätte torra och jag smörjer in dem men det hjälper inte. Snälla skriv om ni har något bra tips. Ha en skön söndag, Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu