Nu kan man räkna det ur världen

Hejsan!

Nyss blev jag klar med mitt SO arbete om FN och EU, skönt. Det är väldigt skönt eftersom vi började på ett nytt arbetsområde på SO:n idag, de 5 världsreligionerna. Nu har jag faktist inte så många saker jag behöver göra på skolfronten. Vi har ett bildarbete som ska redovisas nästa torsdag men annars så finns det inte så mycket som jag kan jobba på hemma. Vi fick även tillbaka ett SO-prov då jag fick mitt vanliga VG+, Alltid detta +. Kan jag inte bara få MVG, men jag är inte riktigt där säger min lärare. Både Ida och jag skulle ha untvecklingssamtal idag men det blev inte så, har det på fredag istället. Vissa tror att Ida och jag har samtal tillsammans, ganska konstigt. Vi är ju inte samma person och vi har inte samma betyg eller någonting, I don´t get it. Varför skulle vi ha det?
Nu vill datorn att jag ska starta om den men jag var klar nu endå.
Puss och kram, Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu