Snö, snö, snö

Hallå!

Gud, vad mycket snö det har kommit. Det har ju typ snöat sedan i går kväll, typ kl 20:30 eller nått sånt. Dom brukar vara snabba på ett plogga vägarna här men idag så var bara bli vägen ploggad när vi gick till skolan. Idag så har jag pluggat franska glosor och jag tänkte göra lite SO men jag pallar inte. Det är ganska lungt på läx fronten men det känns som att allt kommer explodera snart. Det är väl bara att vänta på smällen. I måndags så sa våran idrotts lärare att vi skulle köra handboll på idrotten imorgon, JIIPPIE. Vi kör aldrig handboll men vi kör alla andra vanliga sporter som fotboll, basket och badmington. Handboll är inte så svårt men det är väl kanske för att idrotts lärarna inte kan det. 

Hade lite baksug idag så jag gjorde ett par enkla kakor, ni får receptet sedan.
Puss och kram, Åsa. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu