Tidig morgon

Godmorgon alla sömtutor!

Idag så vaknade jag verkligen tidigt, kl 7 och då trodde jag klockan var 9. Så jag har varit vaken en stund. Ligger i sängen nu och lyssar på lite musik. Är hungrig så jag ska kanske gå och äta nått.
Igår läste jag ut Så länge vi båda andas. Nu är det slut, det kommer ingen mer bok. Det slog mig inte förrän efter en stund och då kännde jag mig alldeles tom men det var ett bra slut i alla fall, snyft. om 4:an inte kommer ut på film så kommer jag bli tokig, den måste komma. Jag kan inte vänta på ett New Moon ska komma, det är alldeles för lång tid kvar till november. Men jag känner att jag verkligen måste en "riktig" bok, något mera realistiskt. Jag har ju läst hela twilight serien och så har jag läst Harry Potter och en annan fantasy bok. Måste läsa om någonting som verkligen kan hända.
Jag undrar när alla andra ska vakna?
Puss och kram, Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu